Негізгі бет Біз туралы Жаңалықтар Бізбен байланыс
- Астана
  
kaz rus eng RSS
Мастер класс
Сұхбат
Шетелдік тәжірибе
Заңгерлер кеңесі
Глоссарий
Адрес бюросы
Аналитика
Тренингтер
Баспасөз - релиздер
Пікірлер
Қаржылық қолдау

Регистрация Забыли?
Оба кезіндегі маркетинг

Askarova LolaЛола Асқарова

Маркетинг және стратегия боынша кеңесші

Ең күрделі болып табылған және Ұлы Дағдарыспен салыстыруға болатын 2008-2009 жылдары қарқынды дамып жатқан дағдарыс, қаржы секторында қызмет ететін маркетолог мамандығы үшін, маркетолог (советтік кезеңнен кейінгі елдерде, соның ішінде Қазақстанда да) жас мамандық болғандықтан, олардың кәсіби мансаптарындағы бірінші дағдарыс. Олардың бюджеттері азайтылып, жұмыс берушілері өздерін банкрот деп жариялап немесе штаттарын қысқартуда, ең сенімді қаржы институттардың өзі айналасындағы қаптаған бәсекешілерден, үміттерін үзген несие берушілер мен инвесторлардың қысымынан әлсіздеп жатыр.

8 мая 2009 | Көрілгендер: 3 138 | Мастер класс | Толығынан оқу
Сұхбат жасау – бұл өнер!

Irina GalkinaИрина Галкина

"KIT" іскер журналының бас редакторы


Журналистика шеберлігінің қысқаша курсы

(жалпы қабылданған теорияға сәйкес келмеуі мүмкін)


Бұл жанрдың ұсынылмаған негізгі шарттарының бірі - әңгімелушілер деңгейінің бірдей болмауы. Егер сіз сұхбат алатын адам "пәлеқор" болса, онымен әңгімелесу (сұхбат жасау) оңды нәтиже бермейді, сонымен қатар одан көпшіліктің назарын аударарлықтай қызықты ақпарат ала алмайсың. Сондықтан біз сұхбат жүргізетіндер - өмірде белгілі бір табысқа жеткен, жоғарғы мәртебеге ие, қоғамда өз орны бар адамдар. Көпшіліктің назарын аударарлықтай қызықты сұхбат жасау үшін ол адам туралы көп мәлімет білу керек (ол адам жайында не білетініңді, не естегеніңді, не оқығаныңды еске түсіру керек). Ол адамға қатысты Интернеттегі барлық ақпаратты жинап алу сіздің міндетіңіз болып табылады.

4 февраля 2009 | Көрілгендер: 9 815 | Мастер класс | Толығынан оқу
Несие картасы - бұл үнемдеу амалы ма?

Askarova LolaЛола Асқарова - маркетинг және стратегия бойынша кеңес беруші

Сен маған өз несие картаң жөнінде айтшы, сонда мен сенің қандай адам екеніндігің жайында көп нәрсе айта аламын. Сізде несие картасы бар ма? Оны Сіз қалай пайдалаңасыз? Егер Сіз оны жай ғана несие ретінде пайдалансаңыз, онда несие картасын белгіленген жүйе бойынша қолданбайтыныңыз байқалады.

Мәлімет бойынша барлық несие карталары үш мақсатта қолданылады: 1. қолайлылығы; 2. қосымша несиелеу мүмкіндінің бар болуы; 3. артықшылықтары; Несие карталарының қолайлылығы мынада: оны тауар мен көрсетілген қызметтің қолма-қол ақша төлемі ретінде пайдалануға болады, бұл басқа төлемдермен салыстырғанда, Сіздің әмияныңызды жеңілдетіді және маңызды несие карталары Сізді карта бойынша алаяқтық әркеттерден, тоңау мен сатып алынған заттардың ақау болуынан қорғайды, сонымен қатар несие карталары жеңілдіктер алуға, бонустар (үстеме) жинауға көптеген мүмкіндіктер береді.

3 февраля 2009 | Көрілгендер: 3 002 | Мастер класс | Толығынан оқу
“Прозамен сөйлеңіздер!”

Askarov TulegenТөлеген Асқаров

"BizMedia" ІЖО" президенті

Жас тәжірибе жинаушы мамандар немесе студенттер әлеуметтік өмірде кәсіби жандандыруды неден бастауды сұраған кезде, мынандай жауап қайтарамын: "Естеріңде сақтаңдар, бұл өмірде сендер жас кездеріңнен бері өмір сүріп келесіңдер!"

Шындығында, бала алғаш рет дүнгіршекке ата-анасының ақшасына балмұздақ сатып алған кезден немесе тиынды "сақтағышқа" жинаған кезден бастап ол үздіксіз экономика қатысушысы болады, тәжірибе жүзінде рыногтық реттіліктің алғашқы сатысы қалыптаса бастайды. Шетелде кәмелеттік жастағылардың көпшілігі, бүгінде экономикалық өмірдің толысқан жастағы қатысушылары. Арнайы білімсіз олар рыногтық экономиканы аз деңгейде ғана меңгеретіндігін естеріне сақтауына тура келеді, ал іс жүзінде белгілі батыр Мольер сияқты бұған күдік келтірместен "әрбір күн прозамен" деп айтады.

12 декабря 2008 | Көрілгендер: 2 427 | Мастер класс | Толығынан оқу
“Аналитика мен журналистика үйлесімді...”

Tatyana KudryavtsevaТатьяна Кудрявцева

сегіз жылдық еңбек өтілі бар журналист

Аналитикалық журналистика төңірегіндегі сұрақтарға қайшы пікірлер бұрыннан бар. Көпшіліктің пікірі бойынша, журналист жалпы маңызды құбылыс бойынша өзіндік қорытынды шығармайды, тек қана ол деректерді жүйелеп беріп отырады. Ал басқалары жалпы дамудың теориялық және практикалық проблемаларымен байланысты сөз болған пікір болу керектігін ерекше баса айтады.

Аналитикалық журналистикадағы қоғам дамуының тиімді жолдарын таңдау: себебін анықтау, әртүрлі әлеуметтік күштердің әрекеті, пиғылы, қызығушылығы желісіне құрылған жағдайлардың өзгеруі мен оқиғаның даму шарттары, тенденциялардың дамуындағы қазіргі қарама-қайшылықтардың көрінуі, дұрыстығы, әртүрлі ой-пікірлерде тұрақтануы мүмкін.

22 ноября 2008 | Көрілгендер: 4 092 | Мастер класс | Толығынан оқу
Жас бизнес – журналистке кеңестер

Bakhytzhan ZhumalievaБақытжан Жұмалиева

тәуелсіз журналист


Әркашанда есте ұстайтын басты кеңес: үстірт ештене істеуге болмайды. Ең алдымен, сіз мақала жазуды бастар алдында дайындық жұмысын жүргізіп алуыңыз кажет. Компания мен оның басшылары түралы барынша көп білуге тырысу керек. Алдын ала сұрақтар дайындалады, және бұл бірсарынды жауап берілмейтіндей күрделі болып кұрылуы тиіс.


Сонымен, журналистке компания бизнесінің тарихың, оның құрылған уақыты мен даму кезенің білу кажет. Оның тыныс-тіршілігі, дәлірек айтсақ, сол нарықтағы олар орны анықталады. Акциялар кімдердің арасында бөлінген және басшылардың стратегиялық шешімдері қабылдауға қатысы қандай.

20 ноября 2008 | Көрілгендер: 2 206 | Мастер класс | Толығынан оқу
“Маркетолог журналист болғанда”

Lola AskarovaЛола Асқарова

маркетинг және стратегия бойынша консультация беруші


Қаржының әртүрлі құрылым бағыттарында жұмыс істейтін маркетологтар (маркетинг-менеджерлер, маркетинг бойынша мамандар, өнімді тарату бойынша менеджерлер) БАҚ-ры PR департаменті немесе баспасөз-қызметі істеуіне байланысты журналистермен тікелей бетпе-бет келуі өте сирек, соған қоса БАҚ-да қаржы құрылымындағы өзіндік әрекеттері жұмыс тәртібіне сай қойылған. Сондай-ақ ерте ме кеш пе маркетологтар PR секілді құралдармен тікелей бетпе-бет келетін кездер де болып тұрады. Мәселен, жаңа өнімді шығару немесе қолдану мүмкіндігі жоспарлану ықтимал: маркетолог компаниясы өнімнің артықшылықтары жөнінде кең көлемде мақала жазу, БАҚ-ры редакциясына мәліметтерді тарату, банк қызметкерлерінен алынған сұхбатты дайындау және жариялау, сондай-ақ журналистерді жаңа өніммен, оны күнделікті өмірде қолдану қолдану туралы таныстыру, қарсыластармен бәсекеге түсе білу. Қаржы құрылымы өзінің тепе-теңдігін сақтап қалғысы келгенімен, оның бәрін жалған пікірлер бекерге шығарады, мұндай жағдай PR анти-кризисіне апарып соғуы мүмкін.

20 ноября 2008 | Көрілгендер: 3 894 | Мастер класс | Толығынан оқу
МҚК журналистерді корпоративті басқару сұрақтарын дұрыс түсіндіруге үйретеді

Askarov TulegenТөлеген Асқаров

Қазақстанның Іскерлік журналистика орталығының президенті


Халықаралық қаржылық корпорация (МҚК) ұйымдастырған бүгінгі тренинг корпоративті басқарудағы БАҚ-ның сұрақтарын дұрыс түсіндіруге арналған. Іс шараны өткізуге тәуелсіз экономика шолушысы, Қазақстанның Іскерлік журналистика орталығының президенті - Төлеген Асқаров шақырылды.

Тренердің қызметі - тыңдаушыларды электронды ақпарат құралдарымен ақпараттандыра отырып, МҚК жобасы құрылған жер - Орта Азиядағы корпоративті басқарудың тиімді тәжірибе-қағидаларымен таныстыру болып табылады.

19 ноября 2008 | Көрілгендер: 2 331 | Мастер класс | Толығынан оқу
Әйгілі тақырыптар
  • Қазақстанда жаңа медиаодақ құрылды
  • Астанада «Үркер» сыйлығының жеңімпаздары марапатталды
  • Дәурен Абаев журналистерді кәсіби мерекесімен құттықтады
  • Теріс пиғылдағы сайттарды анықтау үшін тәулік бойы мониторинг жүргізілуде - Дәурен Абаев
  • Қазақстанда жаңамедиаодақ құрылды
  • Нұрсұлтан Назарбаев Қазақстанға ресми сапармен келген Германия Федеративтік Республикасының Президенті Франк-Вальтер Штайнмайермен кездесті
  • Астанада «Үркер» сыйлығының жеңімпаздары марапатталды
  • «Казкоммерцбанк» АҚ «БТА Банк» АҚ-на ұсынылған займның өтелгені туралы хабарлайды
  • ОПЕК елдері мұнай өндіру көлемін қысқартты
  • ОПЕК келісімінен шығу Қазақстанға тиімді ме – сарапшы