Негізгі бет Біз туралы Жаңалықтар Бізбен байланыс
- Астана
  
kaz rus eng RSS
Мастер класс
Сұхбат
Шетелдік тәжірибе
Заңгерлер кеңесі
Глоссарий
Адрес бюросы
Аналитика
Тренингтер
Баспасөз - релиздер
Пікірлер
Қаржылық қолдау

Регистрация Забыли?
Маркетинг пен PR-дың жаңа ережелері

Сандық маркетингтің жаңа ережелері жайлы сараптаушылар не жазатыны қызықты. Бұрыңғы әдіс бойынша, amazonнан аты жиірек аталатын жаңа сандық маркетинг бойынша 3 кітап сатып аламын.Оларды қарап шығып, қазір оқып жатқан, фаворит - кітапты таңдаймын. Ол "Маркетинг пен PRдың жаңа ережелері" (The New Rules of Marketing and PR) деп аталады, авторы маркетинг пен PR жаңа сандық әлемде қалай жұмыс істейтінін сараптаушылардың бірі Дэвид Меерман Скотт (David Meerman Scott). Егер сіз кітапты оқымаған болсаңыз, төменде үзіндісін келтіремін, сіздермен бөліскім келеді. Менің соңғы бірнеше жылдар бойы PRмен жұмыс істеген тәжірибем негізінде, төменде жазылғанның барлығы - нағыз шындық деп айта аламын! Өздеріңіз бағалап көріңіздер...

PRдың ескі ережелері (олар ендігәрі қызмет етпейді):

1) Хабардарлықты жоғарылататын жалғыз әдіс - БАҚ арқылы;
2) Компаниялар журналистермен баспасөз хабарламасы арқылы қарым-қатынас жасайды;
3) Баспасөз хабарламалары репортерлар мен редакторлардың шағын топтарына бағытталған;
4) Баспасөз хабарламалары ірі жаңалықтар бар болған жағдайда ғана шығарылады;
5) Кәсіби жаргонды қолдану қиындық тудырмайды, өйткені журналистер оны түсінеді;
6) Баспасөз хабарламасы дәйексөздерсіз болуы мүмкін емес, мысалы, басқарушы - менеджменттің, клиенттердің, талдаушылар мен сарапшылардың;
7) Клиенттер баспасөз хабарламасының мазмұнымен, тек қана, егер де БАҚ баспасөз хабарламасын жарияласа ғана, таныса алады;
8) Баспасөз хабарламасының тиімділігін өлшейтін жалғыз әдіс - клиппинг-есеп, яғни БАҚ шығатын сандық көлемі;
9) PR және маркетинг - бұл әр түрлі салалар, мұнда әр түрлі мақсаттары, тиімділікті өлшейтін әр түрлі стратегиялары мен тәсілдері бар адамдар қызмет етеді.

Осының ішіндегісінің ешбірі де дұрыс емес. Ғаламтор ойынның шарттарын өзгертті, сіздер осы жаңа сандық әлемде табысқа жету үшін өздеріңіздің PR стратегияларыңызды өзгертулеріңіз керек.

Secret Marketer

26 января 2011 | Просмотров: 2 402 | Пікірлер | Версия для печати
Материалы по теме:
Әйгілі тақырыптар
  • Асқар Мамин Chevron өкілі Тодд Левимен кездесті
  • Нұрсұлтан Назарбаев Бейжіңдегі халықаралық форумға қатысуда
  • Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев «ALSTOM» компаниясы басқармасының төрағасы Анри Пупар-Лафаржды қабылдады
  • Елордаға FlyArystan әуе компаниясының алғашқы рейсі ұшып келді
  • Қазақстан Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық банктің 2018 жылғы жұмысының қорытындысы бойынша кеңес өткізді
  • Дариға Назарбаева тауар экспортында туындаған мәселені көтерді
  • ХВҚ директоры Кристин Лагард Қазақстанға келеді
  • Әлихан Смайылов Қытаймен өнеркәсіптік кооперацияны дамытуды ұсынды
  • Ұялы телефонды төлем құралы ретінде пайдалану жобасына 10 банк қосылады
  • Түркі елдерінің сауда-өнеркәсіп палатасы қандай мәселелермен айналысады