Негізгі бет Біз туралы Жаңалықтар Бізбен байланыс
- Астана
  
kaz rus eng RSS
Мастер класс
Сұхбат
Шетелдік тәжірибе
Заңгерлер кеңесі
Глоссарий
Адрес бюросы
Аналитика
Тренингтер
Баспасөз - релиздер
Пікірлер
Қаржылық қолдау

Регистрация Забыли?
Мықтылардың озып шығуы

Мен әлемге әйгілі экономист емеспін, бірақ егер де құлдыраудың қаншалықты ұзақ орын алып келе жатқаны жайлы ойлансақ, онда ол туралы алғаш рет 2007 жылы қозғалғалған сөз әлі күнге дейін аяқталар емес. Сондықтан бізде созылмалы құлдырау немесе тіпті тоқырау орын алады деп болжаймын.

Свет Годин дұрыс айтады, жағдай тіпті күрделі - бұл кұлдырау әлі де бітпейді. Бұл тіпті рецеяссия да емес, бұл экономиканың төмендеуі. Мұны мен неліктен бұрыс құбылыс деп санамайтындығым жайлы төменнен білесіз.

Cоңғы жылдары артық өңдіру мен артық тұтыну байқалатындығы айқын. Дағдарыс, құлдырау айықтыру құралы болып саналды. Қарапайым тұтынушы тұтыну процесін тоқтатып, ненің маңызды және маңызды еместігі жайлы ойланды. Бірқатар секторлар әп-сәтте банкротқа ұшырады, қалғандары пайданың күйреуіне тап болды.

Брендтелген өнімсіз өмір соншалықты жаман емес екен. Тағам мен киім кешекті дисконттық дүкендер мен секонд хендте сатып алу еш ұятты емес, керісінше ақылды әрекет. Қоғамдық көлік мінсіз емес, бірақ таксиден гөрі едәуір арзанырақ. Дизайнерлік заттарды сатып алу көңіл күй мен стилді жақсартатын міндетті заттар емес. Қызықтысы, осының барлығының нәтижесінде сен үнемдейсің және ғаламшарға да көмегіңді тигізесің, ал бұл керемет, қазіргі жағдайда қажет.

Сейсмикалық қозғалыс болып жатыр. Тұтынушылар жарнама берушілер мен маркетологтардың айла әрекеттеріне түсіп жай ғана әдемі қапталған және сатылатын тауарларды алмайды. Өнім шын мәнінде біздің уақытымыздың экологиялық реалийлерін есепке ала отырып инновациялық, дамытушы, көңіл көтергіш болу керек. Өндіруші компания жай ғана өндіруші емес, мақсаты тұтыну көлемін көтеруге бағытталған ғана компания болмауы керек. Свет Годиннің сөзін парафразаласақ, біз (яғни тұтынушылар) сізсіз және сіздің өніміңсіз өмір суре аламыз ба? Өмір суре алсақ, онда жеңілгендігіміз. Сіз нашар буынсыз.

Applдің бағасы жағынан көп ғасырлық мұнай өндірушілерін озып шыққаны уақыт белгісі. Мұнай тарту керемет емес және экология үшін де зиян. Қызықысыз өнімдерді өндіретін қызықсыз компаниялар (оған қоса ғаламшар мен адам денсаулығына зиян келтіретін) ары қарай өмір сүре береді, бірақ та өз өнімдерін сыйлықақылы маржамен сата алмайды, бәсекелестік басымдылықты жоғалтып, көбі ақырындап жойылып кетер.

Сондықтан экономика баяуламайды. Ол теңгеріледі. Осы сұрыптау нәтижесінде жаңа жасампаз, ізденген, білімді, ақпаратқа ашық және экология жағынан шыңдалған тұтынушы пайда болады. Осы тұтынушы өзінің әмиянына сай дауыс бергенде, тек нағыз мықтылар жеңеді. Сіздің өніміңіз бен компанияңыз сияқты сіз де мықтысыз ба? Егер де солай болса, Applда айтқандай, "Стив не істер еді?" деген сұрақтан бастаңыз.

Secret Marketer

22 октября 2012 | Просмотров: 994 | Пікірлер | Версия для печати
Материалы по теме:
Әйгілі тақырыптар
  • ЕЭК және Сербия еркін сауда туралы келісімді бекітуді талқылады
  • Елбасы: Қазақстандықтар америкалықтардай биржамен жұмыс істеуді үйренуі керек
  • 2018 жылы өндірілетін уран көлемі белгілі болды
  • Қазақстанның ЕАЭО елдерімен өзара сауда айналымы 28%-ға артты
  • Нұрсұлтан Назарбаев Сауд Арабиясының Королі Салман бен Әбдел Әзиз Әл Саудпен телефон арқылы сөйлесті
  • Ұлттық банк базалық мөлшерлемені 9,75%-ға дейін төмендетті
  • Мемлекет басшысы Америка Құрама Штаттарына ресми сапармен келді