Негізгі бет Біз туралы Жаңалықтар Бізбен байланыс
- Астана
  
kaz rus eng RSS
Мастер класс
Сұхбат
Шетелдік тәжірибе
Заңгерлер кеңесі
Глоссарий
Адрес бюросы
Аналитика
Тренингтер
Баспасөз - релиздер
Пікірлер
Қаржылық қолдау

Регистрация Забыли?
CARLSBERG KAZAKHSTAN КОМПАНИЯСЫ 2018 ЖЫЛДЫ СӘТТІ АЯҚТАП, ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚҰЙЫЛМАЛЫ СЫРА НАРЫҒЫНДА КӨШБАСШЫҒА АЙНАЛДЫ
2018 жылы Carlsberg Kazakhstan компаниясы Алматыда өз зауытының 20-жылдығын атап өтті. 2018 жылдың қорытындысы бойынша көлемі бойынша Carlsberg Kazakhstan нарығының үлесі өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 2,1%-ға өсті, және 40,6% құрады.[1]  Компания құйылмалы сыра сегментінде бірінші орынға сенімді нығая түсті, және энергетикалық сусындар нарығында үшінші орынды сақтап қалды.

Қазақстандағы сыра нарығы: 2018 жылдың қысқаша қорытындылары
2018 жылы қазақстандық сыра қайнатушылар бар болғаны 598,3 млн. литр сыра шығарған, бұл 2017 жылдың өндіріс көлеміне қарағанда  35,4 млн-ға үлкен (ҚР Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті).
Өсім сатудың барлық каналында байқалады, бірақ, неғұрлым жақсы қарқынды DIOT каналы (draft in off-trade, бөлшек сауда дүкендерінде құйылмалы сыра) көрсетті – бүгінгі күні бұл Қазақстандағы сыра нарығындағы ең тез өсуші канал. Осы трендке сәйкес келу үшін, 2018 жылдың шілде айында Carlsberg Kazakhstan компаниясы кегтерге құюдың жаңа желісін іске қосты. Өткізілген жетілдіру нәтижесінде зауыттың өндірістік қуаты 20%-ға ұлғайды, жаңа жұмыс орындары құрылды. Осы жобаға инвестициялар сомасы 340 млн астам тенге құрайды.
Сыра қайнату индустриясы Қазақстанның бюджетіне елеулі үлес қосып, экономиканың маңызды элементі болып табылады. Соңғы бірнеше жыл ішінде Сarlsberg Kazakhstan Қазақстанның ең ірі салық төлеушілерінің ТОП-100 кіреді: 2018 жылға компания 17 млрд. жуық тенге салықтар мен мемлекеттік бюджетке басқа міндетті төлемдерді төледі.

Нарық үлесі мен сату көлемі
Компанияның көлемдегі үлесі ұлғайды: 2018 жылдың қорытындысы бойынша осы көрсеткіш 40,6%* құрады, мұның өзінде компания 28,7% [2]  үлесімен құйылмалы сыра каналында нарық үлесінің көшбасшысына айналды.
Сarlsberg Kazakhstan сыраны сатудың ең ірі каналында көлемдегі үлесін өсіруді жалғастыруда: Дәстүрлі бөлек саудада 2017 жылға қарағанда 2018 жылы: +2,5 %, және Заманауи сауданың өткір бәсекелес каналында қол жеткізілген орынды ұстап қалуға тырысады: 2017 жылға қарағанда 2018 жылы -0,2% [3] .
Компания бренттеріне келетін болсақ, онда неғұрлым үлкен өсімді «Добрый Бобр» (+1,5%) және Zatecky Gus (+0,9%) брендтері көрсетті.
Өткен жылмен сарыстығанда көлемдегі ең үлкен өсімді компанияның «Добрый Бобр» (+257%), Garage (+161%), Kronenbourg 1664 Blanc (+121%) және Carlsberg (+33 %) сыра брендтері көрсетті.
Компанияның сыралы болмайтын қоржынына келетін болсақ, сатудағы елеулі өсімді Flash Up энергетикалық сусыны көрсетті: өткен жылмен салыстырғанда +23%. Нәтижесінде, жыл қорытындысы бойынша Flash Up 7%[4] -бен нарық үлесін алды.

Тұрақты даму бойынша жобалар
Carlsberg Kazakhstan тұрақты даму саласында ғаламдық, әрі жергілікті деңгейде жобаларға үлкен назар аударады.
Қазіргі заманның ғаламдық сын-тегеуріндеріне жауап болып табылатын және НӨЛ көміртек қалдығы, НӨЛ су шығыны, НӨЛ жауапсыз тұтыну және НӨЛ жазатайым оқиға сияқты Carlsberg Group барлық кәсіпорнының алдында тұрған, төрт стратегиялық мақсаттан тұратын, «4 НӨЛ: келешектің орнына» тұрақты даму саласында Carlsberg Group бағдарламасын іске асыру аясында. Carlsberg Kazakhstan сонымен қатар едеуір алға басты. 2018 жылға (2017 жылмен салыстырғанда) компания суды үлестік тұтынуды 12,5%-ға, жылу энергиясын үлестік тұтынуды –13,9%-ға, электр қуатын үлестік тұтынуды –5,9%-ға төмендетті. Соңғы 6 жыл ішінде, 2012 жылдан бастап, компанияға өз өндірісінде суды үлестік тұтынуды 52,8%-ға, жылу энергиясын үлестік тұтынуды – 56%-ға, электр қуатын үлестік тұтынуды – 45%-ға қысқарта алды. Осыдан басқа, 2018 жыл үшін компания айналым материалдарын тиімді пайдалану тәжірибесінде ілгеріледі: айналым карторын пайдалану 43%-ға ұлғайтылған болды, айналым пенопластын пайдалану 10%-ға өсті.
2018 жылы компания «Мөлдір Су» өңірлік экологиялық жобаны іске асыруды жалғастырды. Жоба аясында Алматы қаласында Әуежай көлінің, сонымен қатар елдің ең ірі су қоймалары – Балқаш мен Алакөл көлдерінің жағалаулары тазартылды. Бар болғаны үш жыл ішінде осы жобаға 1000 жуық волонтер қатысты, 60 тоннаға жуық қоқыс жиналған болатын.
Осыдан басқа, компанияның зейін салып отырған мәселесі алкогольді жауапты тұтыну мәселесі болды. 2018 жылы Carlsberg Kazakhstan ең ірі әлемдік сыра қайнататын компаниялар негізін қалаған, Global Beer Responsibility Day бастамасын үшінші рет қатарынан қолдап шықты. Осы бастаманың ауқымы барлық планета бойынша 2018 жыл бойы 70 миллион астам адамды қамтуға мүмкіндік берді.  

Шығыс Еуропа өңірінде Carlsberg Group нәтижелері
Басқарудың корпоративтік құрылымы аясында Қазақтан да кіретін, Шығыс Еуропа өңірінде Carlsberg Group бизнесі 9,3%-ға таза түсімнің органикалық өсімін қамтамасыз етті, бұл 3,1%-ға көлемнің өсуімен және 6%-ға прайс-микстің өсімімен негізделген. Өңірдің барлық нарығында жергілікті валюталардың бағамдары құбылғаннан таза түсім 1,3% қысқарды.
Көлемнің өсімінің, бағаның, сұрыпталымның оң арақатынасының және шығынға жасалып отырған қатаң бақылаудың арқасында, органикалық операциялық пайда 11,3%-ға өсті. Операциялық маржа сонымен қатар 20,6%-ға жетіп, жақсарды. Көлемдері барлық нарықта өсті.

***
Carlsberg Kazakhstan сыра қайнату компаниясы Қазақстанның сыра қайнату нарығындағы көшбасшылардың бірі болып табылады. Компания Carlsberg Group бөлігі, сондай-ақ Ресей, Әзірбайжан, Беларусь және Украина кіреді Шығыс Еуропа, оның өңір болып табылады. Carlsberg, Kronenbourg 1664 Blanc, Tuborg, Holsten, Zatecky Gus, «Балтика», «Дербес», «Ирбис», «Жигулевское Фирменное Живое», «Большая Кружка»: Бүгінгі күні, компанияның портфелі сияқты сыра брендтерінің 30-ден астам түрлерін қамтиды «Алма-Ата» және басқалар. 2,1 миллион Гл компания өндірістік қуаттарды зауыттық Алматы қаласында орналасқан. Сондай-ақ, корпоративтік бет www.facebook.com/carlsberg.kz туралы www.carlsbergkazakhstan.kz сайтында қосымша ақпарат.
Carlsberg Group - әлемдегі ең ірі сыра қайнату компанияларының бірі, сыра мен басқа сусындар брендтерінің кең портфолиосына ие. Компанияның ең маңызды бренді - Carlsberg - әлемдегі ең танымал сыра брендтерінің бірі: «Балтика», «Carlsberg» және «Tuborg» Еуропадағы ең ірі 6 брендтің қатарына кіреді. Carlsberg Group 40 000-нан астам қызметкерді жұмыс істейді. Компания өнімдері 150-ден астам елде сатылады. Қосымша ақпаратты компанияның www.carlsberggroup.com веб-сайтынан табуға болады
Қосымша ақпарат алу үшін хабарласыңыз:
Мария Горохова, «Carlsberg Kazakhstan (Карлсберг  Казахстан)» ЖШС, коммуникация жөніндегі менеджер.
Тел. +7 (727) 321-01-00 (ішкі 289), Ұялы +7 777 551 0 289, е-mail: Mariya.Gorokhova@carlsberg.kz

[1]Off-trade каналында (сатып алынатын өнімді тұтыну сатып алу орнынан тыс жүзеге асырылатын сату каналы, осы жағдайда, бұл компанияның барлық өлшеніп оралған өнімі), 2018 жылдың қаңтар-желтоқсан айлары үшін, Nielsen Қазақстан ритейл-аудит деректері бойынша
[2]Ішкі және сыртқы статистикалық деректер негізінде, сараптамалық бағалау
[3]Off-Trade каналында ритейл-аудит деректері бойынша, Nielsen Қазақстан, 2018 жылдың қаңтар-желтоқсан айлары үшін
[4]Off-Trade каналында ритейл-аудит деректері бойынша, Nielsen Қазақстан 2018
18 февраля 2019 | Просмотров: 26 | Пресс-релизы | Версия для печати
Материалы по теме:
Әйгілі тақырыптар
  • Наурыз құтты болсын!
  • Ирандық компания Ақтау мен Горган арасында әуе рейсін ашуы мүмкін
  • Премьер РК встретился с гендиректором "КАМАЗ"
  • Теңге бағамының өзгеруі отандық автонарыққа қалай әсер етеді - сауалнама
  • Ұлттық банк базалық мөлшерлемені 9,25 пайыз деңгейінде сақтап қалды
  • Қазақстан өткен жылы 56 млн доллардың балық өнімдерін экспорттады
  • «Вьетнам-Қытай-Қазақстан-Еуропа» трансконтиненталдық темір жол бағыты іске қосылды
  • Еркін өзгермелі айырбастау бағамы саясатын жалғастырамыз - Ұлттық банк төрағасы
  • Жомарт Ертаев Қазақстанға экстрадицияланды
  • Мемлекет басшысы жұмыс сапарымен Біріккен Араб Әмірліктеріне барды